  • Data: 2023-06-29 21:19:20
    Temat: Re: Szury się zalęgły w SN;)
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 29.06.2023 o 17:15, Shrek pisze:

    > Oczywiście - widzieli jak ich postulaty były wprowadzane w życie i
    > chcieli więcej i mocniej.

    Ale rozumiesz, że naukowcy od chorób zakaźnych nie są od tego, żeby
    rozstrzygać, czy jakieś prawo zostało wprowadzone zgodnie z prawem, czy
    niezgodnie?
    Czy nadal nie?

    > Ale których konkretnie naukowców?

    Z uznanego na całym świecie instytutu naukowego.

    > Tych z WHO czy tych z rady naukowej -
    > to są organizacje polityczne a nie naukowe?

    Nie wiem. Są?
    Doradzali wprowadzanie/zmianę prawa niezgodnie z prawem?

    > No przecież naukowcy doradzali, domagali się, postulowali (co oni w
    > zasadzie robili) ograniczenia kontaktów

    Niezgodnie z prawem?

    > - no to ogarniaczono,

    I to ich wina, że robiono to niezgodnie z prawem?

    > a SN
    > powiedział - hola, hola - nie ma takiego ograniczania praw obywatelskich
    > pod pozorem pandemii.

    I gdzie tu wina naukowców od chorób zakaźnych?

    > No właśnie powoduje.

    No to o co ci chodzi?

    > Ale to nie oznacza że to wystarczająca przyczyna do
    > tego żeby to robić.

    Naukowcy uznali, że była to wystarczająca przyczyna.
    Jest nawet gorzej niż myślisz, naukowcy uznają, że ograniczenie
    kontaktów pomaga przy każdej chorobie zakaźnej.
    Ale się pewnie na tym nie znają.

    > Może być ale wcale nie musi.

    Napisz do naukowców od chorób zakaźnych, że ograniczenie kontaktów nie
    pomaga w zatrzymaniu rozprzestrzeniania choroby zakaźnej.
    Pochwal się co ci odpisali.

    > I przede wszystkim
    > epidemii nie zakończy, więc ma sens jedynie "na górce" (a raczej przed nią)

    Ilość zakażeń rosła.
    A szczyt górki widać dopiero po fakcie.

    Teraz każdy szur patrząc na wykresy widzi gdzie i kiedy była górka i się
    teraz mądrzy.

    To co tu wypisujesz przypomina mi tych wszystkich najmądrzejszych
    analityków giełdowych, którzy patrząc na historyczne wykresy pierdolą
    głupoty o tym, ile to oni by nie zarobili... gdyby wiedzieli kiedy
    będzie górka i kurs zacznie spadać.

    > Jak jest zepsuty to działa czy nie działa?

    Jak ci się benzyna skończy, to znaczy, że benzyna działa, czy nie działa?

    > No właśnie - może to nie naukowcy od epidemii i ich "naukowe konsensus"
    > (bo jak słusznie zauważyłeś nie kompromis) powinni służyć za drogowaskaz
    > jak zarządzać pandemią.

    A kto inny? Politycy po kursie perukarstwa, szury od chipów w szczepionkach?
    To może też nie inżynierowie powinni służyć za drogowskaz jak budować
    mosty?

    > A to on raz był naukowcem a raz nie?

    Nie wiem.
    Nie dałeś cytatu.