  • Data: 2023-06-29 21:17:26
    Temat: Re: Szury się zalęgły w SN;) - OT
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 29.06.2023 o 15:46, J.F pisze:

    > Ja kiedys zacząłęm spisywac plan Paragrafu 22 ...

    W sumie ta myśl, że jak skuteczność czegoś spadła do zera to znaczy że
    jest skuteczne bo miała z czego spadać jest godna paragrafu 22;) tam
    pewnie yosarrin by wywiódł że to że samolot jebnął w ziemie to znaczy że
    lata, bo inaczej by przecież nie spadł by na ziemie, więc rozjebany na
    ziemi samolot jest dowodem że ten samolot jest w powietrzu;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!