  • Data: 2023-06-30 12:07:27
    Temat: Re: Szury się zalęgły w SN;)
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 30.06.2023 o 09:56, Kviat pisze:

    > Już o to pytałem i nie odpowiedziałeś:
    > Skąd pomysł, że naukowcy od chorób zakaźnych zalecali
    > wprowadzanie/zmiany prawa niezgodnie z prawem?

    Bo "naukowy konsensus" naukowców od chorób zakażnych wypowiada się tylko
    na temat naukowych podstaw zapobiegania chorobom zakaźnym. Decyzje
    powino się podejmować na podstawie "naukowego kompromisu" bo do
    konsensusu raczej nie dojdą naukowców od chorób zakażnych, socjologi,
    statystyki, ekonomii, prawa itd.

    Nie byłoby potem akcji jak z uchwałą SN, bo któś by powiedział - hola -
    tak nie można.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!