  • Data: 2008-09-29 16:01:19
    Temat: Re: Szkolnictwo a prawo
    Od: Yyy <y...@m...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dariusz <d...@o...pl> wrote in news:4206253c-e767-42c7-97b1-
    8...@2...googlegroups.com:

    > zaczalem uczyc sie angielskiego w liceum z wyboru wlasnego, obecnie
    > jestem programista w IRL, jak widac to wystarczy.
    > Ale poniewaz chce wrocic, wiec mnie sprawa martwi.

    po co chcesz wrocic? naprawde nie warto! poruszona przez Ciebie sprawa
    jezyka to naprawde tutaj (w Polsce) przyslowiowe "zalowanie roz gdy plonie
    las"

    panstwo w Polsce nadal nie jest przyjazne dla czlowieka nawet w 1% tak jak w
    Irlandii - zycie tu jest brutalne dla obywatela, potega korupcji, zero
    kontroli nad tym, wszelkie zasady to fikcja bo licza sie uklady - a jak
    chcesz wejsc w te uklady by bylo Ci dobrze to bedziesz musial zrezygnowac z
    siebie - zmienic gusta i standardy wlasne, powiedzmy okroic poczucie
    estetyki...

    --
    Y?