    From: "pawelj" <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Szklanka na drodze, stłuczka, filmiki
    Date: Sun, 28 Dec 2008 20:42:21 +0100

    > Dobry kierowca już by był czujny...
    Nieprawda
    > no ale mówmy o tobie... ;)
    Nie byłby bo nic nie wskazywało na to że może być ślisko.

    > Jak to policja.

    > To nie tak. Po prostu ty i paru innych nie daliście sobie rady, za małe
    > umiejętności.
    No widzisz ja akurat samochodu nie rozbiłem.
    Ale nie o to chodzi

    > Reszta (przypuszczę, że wielokrotnie liczniejsza) albo przewidziała, albo
    > nie przewidziała tylko na tyle dobrze umiała prowadzić, że choć zaskoczeni
    > opanowali auto, nie wywijali idiotycznych piruetów i w rowie nie lądowali.
    Statystyk dokładnych nikt tam pewnie nie prowadził. Ale ja przez ten czas
    jak tam stałem nie widziałem ani jednego samochodu który przejechał by ten
    zakręt normalnie.
    > Musisz poćwiczyć technikę jazdy.
    A bardzo chętnie bym to zrobił. Tylko wskaż mi gdzie to mogę zrobić.
    Bo sam to se mogę ćwiczyć. Chciałbym to zrobić pod okiem kogoś kto potrafi
    nauczyć

    > To akurat nie dziwi.

    Dziwi za to co innego. Coś co się w tym wątku ujawniło.
    Tomek -wątkotwórca zwrócił uwagę na problem śliskiej drogi. Tylko jedna
    osoba mu doradziła coś mądrego.
    Ja spotkałem na drodze podobną sytuację tyle, że obecna była policja.
    Uważam, że powinni zabezpieczyć jakoś tak niebezpieczny zakręt.
    I nic do tego nie mają umiejętności czy ich brak. Jasnowidzów też raczej
    mało po drogach jeździ.
    Jest ślisko - ok -może być jak to w zimie. Al skoro są na miejscu stróże
    prawa nasi dzielni to nie powinni dopuścić do niebezpieczeństwa.
    W tym konkretnym przypadku wystarczyło postawić radiowóz kilka metrów w
    innym miejscu i włączyć "koguta."

    Cholernie dziwne jest to - że wszyscy którzy się wypowiedzieli w tym wątku
    godzą się na taki stan rzeczy - policja niech stoi i patrzy pół dnia nie
    robiąc nic jak ludzie rozbijają samochody. Albo niech inni jadą rozbijać
    samochody - ważne że jeden z drugim przejechał. Paranoja. Przy ogólnym
    poklasku innych.

    --
    PawełJ