  • Data: 2008-12-28 20:09:35
    Temat: Re: Szklanka na drodze, stłuczka, filmiki
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:28122008.5F57AD2C@budzik61.poznan.pl Budzik
    <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> pisze:

    > Tomku, chciałbym tylko zwrócic twoja uwage, ze Jotte pisze, iz na karków
    > wzywa sie policje
    Tyle to chyba nawet on zrozumiał.

    > ale z drugiej strony ma o tej policji takie zdanie, ze
    > jak jest slizgawka na zakrecie to ta policja nawet nie potrafi tego
    > miejsca dobrze oznaczyc.
    Ja? Gdzie? Po jakie licho łżesz?

    > Z drugiej strony, kobieta, ktora nie jest szczesliwa w swoim
    > małzenstwie, w oczach Jotte, znajacego sytuacje tylko z jednej relacji
    > meza, jest kurwa.
    Jak kobieta nie jest szczęśliwa w małżeństwie to je uczciwie rozwiązuje, a
    nie pozostając w nim pierdoli się na boku.
    Inaczej to zwykła kurwa, jasne?

    > Nie wiem, czy warto sie nad obelgami dalej
    > zastanawiac,
    W ogóle niewiele wiesz.

    > co nie zmienia faktu, iz takj ak napisalem wczesniej,
    > powinienes od razu dzwonic na policje.
    A zaraz potem do psychiatry.
    A może byście to razem zrobili?

    --