  • Date: Tue, 28 Jun 2005 23:10:32 +0200
    From: Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki <p...@p...name>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Systemy operacyje

    Dnia 27/06/2005 18:16, ila wrote :

    > Oczywiscie masz obowiazek kiedy jestes etatowym agentem przedsiebiorstwa
    > z Redmond. W kazdym innym wypadku nie. Nie jest zadnym obowiazkiem
    > instalatora przeprowadzac sledztwo, ani nie jest zadnym obowiazkiem
    > wlasiciela posiadania Windows w oryginalnym opakowaniu. Skad te glupoty
    > bierzecie?

    Zgoda. Nie bardzo widzę jaką odpowiedzialność może ponieść osoba, która
    zainstalowała Windows uzyskany od klienta, skoro prawie zawsze można
    wskazać, że działała w stanie błędu.

    > Bo jestes durnien i tyle. Po pierwsze to nie musisz skladac zadnych
    > wyjasnien. Jezeli glupi policjnat chce sie bawic w agenta M$ to niech
    > sie bawi. Nam nic do tego.

    Wyjaśnień nie musi składać. Musi składać zeznania jako świadek w sprawie
    o czyn z art. 278 § 2 i 1 kk względni z 291 § 1 kk w zw. z art. 293 § 1 kk.

    --
    Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki
    Love: A temporary insanity curable by marriage or by the removal of the