eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSystem OEM a padniety dysk › Re: System OEM a padniety dysk
  • Date: Fri, 05 Jan 2007 12:09:47 +0100
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    User-Agent: Thunderbird 1.5.0.9 (X11/20060911)
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: System OEM a padniety dysk
    References: <7...@n...onet.pl>
    <3...@n...lechistan.com> <en31hc$5q8$1@news.dialog.net.pl>
    <en36a6$8mp$1@nemesis.news.tpi.pl> <en3ll1$jq8$1@news.dialog.net.pl>
    <en3qaa$re9$1@atlantis.news.tpi.pl> <en5qh5$o8k$1@inews.gazeta.pl>
    <en5ra3$flt$1@nemesis.news.tpi.pl> <en6rs9$sfg$1@inews.gazeta.pl>
    <en7cfh$j7t$1@nemesis.news.tpi.pl> <en86bf$1bk$1@inews.gazeta.pl>
    <en8986$rhf$1@nemesis.news.tpi.pl> <en8a1i$dii$1@inews.gazeta.pl>
    <en8ie5$nq7$1@atlantis.news.tpi.pl> <en8p6e$b92$1@inews.gazeta.pl>
    <en8rh9$paq$1@atlantis.news.tpi.pl> <en8t8j$q0c$1@inews.gazeta.pl>
    <p...@o...wordpress.com>
    <en8vtq$5ua$1@inews.gazeta.pl>
    <p...@o...wordpress.com>
    <ende0b$sce$1@inews.gazeta.pl>
    In-Reply-To: <ende0b$sce$1@inews.gazeta.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Message-ID: <r...@n...lechistan.com>
    NNTP-Posting-Host: 213.169.107.71
    X-Trace: news.home.net.pl 1167995773 213.169.107.71 (5 Jan 2007 12:16:13 +0100)
    Organization: home.pl news server
    Lines: 18
    X-Authenticated-User: a...@p...pl
    Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!newsfeed.pionier.net
    .pl!newsfeed.gamma.ru!Gamma.RU!ecngs!feeder.ecngs.de!news.germany.com!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.home.net.pl!not-for-mai
    l
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:437532
    [ ukryj nagłówki ]

    Piotr Kubiak wrote:

    >> Sprawdziłem w komentarzu do PA - Barta i Markiewicz piszą, że
    >> "niezbędne do korzystania" należy rozumieć jako sytuację, w której
    >> producent oprogramowania nie jest w stanie natychmiast dostarczyć innej
    >> kopii.
    >
    > Czyli, w praktyce i w dobie Internetu dotyczy to chyba tylko sytuacji w
    > której producent upadł/porzucił support do danego produktu.
    >

    Brawo, brawo - a teraz opowiedz, geniuszu, jak sobie wyobrażasz
    "natychmiastowe" dostarczenie kopii płytki z systemem w sytuacji kiedy
    oryginalna płytka właśnie okazała się uszkodzona, a dysk został właśnie
    wyczyszczony do ponownej instalacji.

    Pomijam taki detal, że niektórzy "wiszą" na GPRS - policz sobie, jeśli
    potrafisz, ile trwało by ciągnięcie kilkuset MB.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1