eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSystem OEM a padniety dysk › Re: System OEM a padniety dysk
  • Data: 2007-01-05 16:33:39
    Temat: Re: System OEM a padniety dysk
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Andrzej Lawa wrote:
    > Piotr Kubiak wrote:
    >
    >>> Sprawdziłem w komentarzu do PA - Barta i Markiewicz piszą, że
    >>> "niezbędne do korzystania" należy rozumieć jako sytuację, w której
    >>> producent oprogramowania nie jest w stanie natychmiast dostarczyć innej
    >>> kopii.
    >> Czyli, w praktyce i w dobie Internetu dotyczy to chyba tylko sytuacji w
    >> której producent upadł/porzucił support do danego produktu.
    >>
    >
    > Brawo, brawo - a teraz opowiedz, geniuszu, jak sobie wyobrażasz
    > "natychmiastowe" dostarczenie kopii płytki z systemem w sytuacji kiedy

    Jak wynika z komentarza zacytowanego przez Olgierda, producent nie ma
    natychmiast dostarczyć, tylko być w stanie dostarczyć. Zapewniam że
    większość producentów jest.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Kubiak
    (chcesz do mnie napisać, to domyślisz się jak odszyfrować adres z nagłówka)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1