eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSystem OEM a padniety dysk › Re: System OEM a padniety dysk
  • Data: 2007-01-05 11:09:47
    Temat: Re: System OEM a padniety dysk
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Piotr Kubiak wrote:

    >> Sprawdziłem w komentarzu do PA - Barta i Markiewicz piszą, że
    >> "niezbędne do korzystania" należy rozumieć jako sytuację, w której
    >> producent oprogramowania nie jest w stanie natychmiast dostarczyć innej
    >> kopii.
    >
    > Czyli, w praktyce i w dobie Internetu dotyczy to chyba tylko sytuacji w
    > której producent upadł/porzucił support do danego produktu.
    >

    Brawo, brawo - a teraz opowiedz, geniuszu, jak sobie wyobrażasz
    "natychmiastowe" dostarczenie kopii płytki z systemem w sytuacji kiedy
    oryginalna płytka właśnie okazała się uszkodzona, a dysk został właśnie
    wyczyszczony do ponownej instalacji.

    Pomijam taki detal, że niektórzy "wiszą" na GPRS - policz sobie, jeśli
    potrafisz, ile trwało by ciągnięcie kilkuset MB.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1