  • Data: 2003-07-26 11:07:01
    Temat: Re: Świadek przestępstwa
    Od: "ssj5" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ebed" <E...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:bfokaa$6v6$1@taurus.webcorp.pl...
    > Witam.
    > Uprzejmie proszę o wyjaśnienie następującej sprawy:
    > Jak Polskie prawo reguluje kwestię informowania np. policji o dostrzeżonym
    przestępstwie.
    > Tzn. jeśli je widziałem, wiem o przestępstwie, to czy mam OBOWIĄZEK
    poinformowania władz o tym, czy
    > nie.

    odpowiedzi juz padly. masz "spoleczny"obowiazek, ktorego jesli nie
    dopelnisz, nic ci nie grozi. mimo wszystko namawialbym Cie jednak, zebys
    zglosil ten fakt policji. zglos go "nieoficjalnie" - jesli oficjalne
    zawiadomienie byloby dla Ciebie trudne.Najlepiej skontaktuj sie z Wydzialem
    kryminalnym Komendy Wojewodzkiej w Twoim wojewodztwie, albo wal bezposrednio
    do komendanta powiatowego/miejskiego w Twoim miescie.nie zostawiaj tej
    sprawy ot tak sobie, by w przyszlosci nie doszlo do jakijes tragedii.

    pozdr
    ssj5