  • Data: 2005-11-16 11:24:20
    Temat: Re: Stypendium- dyskryminacja
    Od: "M" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > -----------"5. Student I roku studiów drugiego stopnia (uzupełniających
    > studiów magisterskich) rozpoczętych w
    >
    > ciągu roku od ukończenia studiów pierwszego stopnia, może otrzymać
    > stypendium za wyniki w nauce na
    >
    > podstawie średniej ocen uzyskanych w ostatnich dwóch zaliczonych semestrach
    > (ostatnim roku) studiów
    >
    > pierwszego stopnia, z wyłączeniem ocen za pracę dyplomową i egzamin
    > dyplomowy."------------

    Szczerze mowiac nie widze nic zlego w tym zapisie. Przeciez jak idziesz dajmy na
    to na jednolite studia magisterskie to na pierwszym roku w ogole nie przysluguje
    stypendium i to - z tego co sie orientuje - nawet jezeli przedtem ukonczylo sie
    inne studia i to z wysokim wynikiem.

    Nie wiem, moze jest jakas szczegolowa regulacja tego zagadnienia, ale mi to
    wyglada na wrecz polepszenie sytuacji ludzi, ktorzy poszli na II stopien - bo z
    zastrzezeniem krotkiej przerwy miedzy I a II stopniem (max rok) przyznano im
    prawo do stypendium choc w braku takiego zapisu nie nalezaloby im sie nic.

    Lepiej uwazac gdzie sie kij wklada :-)