  • Data: 2009-12-17 13:43:13
    Temat: Re: Strona internetowa firmy przed jej założeniem?
    Od: "Pan Łoś" <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > mozesz sobie wieszac i 10 lat przed rozpoczeciem dzialanosci
    >
    > a jesli juz sprobuje sie przyczepic - to mozesz powiedziec ze
    > pozycjonujesz strone przyszlej swojej firmy
    >
    > moga cie w dzwonka calowac

    Ta odpowiedź najbardziej mi się podoba ;)
    A masz na to jakiś przepis? Czy po prostu brak przepisu?

    > gorzej jak za posrednictwem tej strony posrednio lub bezposrednio
    > sprzedasz cos bez prowadzenia dg

    Nie, nie, tutaj jestem czysty, bo jakkolwiek mam już jakieś "nagrane"
    imprezy na 2010 rok, ale one beda mialy miejsce gdy firma bedzie juz
    posiadala komplet dokumentow, konto firmowe, etc.

    Pozdrawiam,
    Pan Łoś