  • Data: 2009-12-17 13:46:27
    Temat: Re: Strona internetowa firmy przed jej założeniem?
    Od: Tomek <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 17-12-2009 o 14:43:13 Pan Łoś <b...@n...pl> napisał(a):

    > Ta odpowied 1/4 najbardziej mi sie podoba ;)
    > A masz na to jaki? przepis? Czy po prostu brak przepisu?

    Pamiętam że jeszcze chyba za Marcinkiewicza był
    projekt nowelizacji ustawy o swobodzie działalności
    gospodarczej, w którym był zapis że czynności przygotowawcze
    przed rozpoczęciem DG nie stanowią DG.

    Niestety nie umiem teraz znaleźć tego projektu,
    a po pobieżnym skan ustawy nie znalazłem w niej tego przepisu
    więc chyba gdzieś to po drodze utknęło.

    Także w tej chwili trzeba chyba się powoływać na niezarobkowość,
    nieciągłość lub niezorganizowanie :)

    --
    Tomek