  • Data: 2004-06-23 16:11:47
    Temat: Re: Strona WWW - umowa o dzieło
    Od: "Lech Dubrowski" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Firma zrobiła sobie kalendarze i wizytówki z adresem ...prv.pl.

    Wedlug opinii fachowcow od marketingu to nie wzbudza zaufania jak firma ma
    serwis na darmowej domenie, a prv.pl to darmowa domena.

    > Czy musze udostępnić im login i hasło do domeny prv.pl ?? W umowie nie ma
    > nic na ten temat.
    > TIA

    Haslo i login do prv.pl potrzebne jest tylko wtedy kiedy chce sie zmienic
    jej nazwe lub adres serwera, na ktorym fizycznie znajduja sie pliki. bo
    jesli firma zmieni nazwe lub umiesci serwis na innym serwerze to wtedy adres
    na prv.pl stanie sie nieaktualny.

    Moim zdaniem ta sprawa powinna byc rozstrzygnieta w umowie bo nie wiem czy
    istnieja jakiekolwiek regulacje prawne w tej dziedzinie.

    Lech Dubrowski