  • Data: 2004-06-27 10:21:02
    Temat: Re: Strona WWW - umowa o dzieło
    Od: "huri-khan" <N...@k...chip.SPAMUpl> szukaj wiadomości tego autora

    Krzysztof Gil ukrywający sie jako k...@g...pl we wiadomości
    news:40d986b7$1@news.home.net.pl naskrobał:

    > tak, i w tym przypadku oni nabywaja prawa autorskie
    > do dokonanych zmian/uaktualnien.

    Znalazłem Ustawe o prawach autorskich 4 luty 1994r.
    Art. 16. Jeżeli ustawa nie stanowi inaczej, autorskie prawa osobiste
    chronią nieograniczoną w czasie i nie podlegającą zrzeczeniu się lub
    zbyciu więź twórcy z utworem, a w szczególności prawo do:

    3) nienaruszalności treści i formy utworu oraz jego rzetelnego
    wykorzystania,

    To chyba jednak nie mogą zmieniać ?

    --
    [Pozdrawiam][huri-khan][GG 177094][klub.chip.pl/rasrob]
    Jesli wodka w pracy szkodzi, porzuc prace, o co chodzi.