  • Data: 2009-07-02 07:36:15
    Temat: Re: Straż miejska - korespondencja
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Baloo" <b...@o...eu> napisał w wiadomości
    news:h2gm88$91d$1@news.onet.pl...

    > Bo Ty tak twierdzisz?

    czy ty jestes naprawde taki naiwny czy tylko rzniesz glupa na grupie

    a pamietasz moze sprawe zdezolowanego jelcza czy stara, ktorego max predkosc
    bylo chyba 70 a dostal fotke z fotoradaru z predkoscia ponad 100?

    facet tez wygral i nie wiem czy wtedy sytuacja tez nie byla podobna, ze
    fotka strzelana byla osobowce ktora go wyprzedzala

    a tutaj jesli sa dwa pojazdy, to ide o zaklad, ze kazdy z nich dostal liscik
    z fota i blankiet wplaty, bo w kocnu statystyki sie przez to poprawiaja

    > Co poszłoby do kosza?

    madnaty i statystyki by sie poprawily

    tego wlasnie nie rozumiem, kiedys o ile mnie pamiec nie myli, fotoradary
    strzelaly dwie foty, jedna po drugiej i nie bylo problemu ze stwierdzeniem
    ktorego auta dotyczy zdjecie