  • Data: 2011-11-20 18:53:56
    Temat: Re: Straż gminna + zdjęcie z wakacji
    Od: Paweł <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 20 Nov 2011 19:28:35 +0100, spp <s...@o...pl> napisał:

    >aczkolwiek zdarzało mi się dobrowolnie wspierać różne
    >lokalne inicjatywy

    A to jest inna sprawa. Twoje pieniądze, więc możesz z nimi robić co
    chcesz. Nikt Cie nie zmusza.

    Powiem tak, zapłaciłem w życiu kilka mandatów i jeśli była to Policja,
    to oczywiście nie ochoczo, ale płaciłem wszystkie, ale nie mam zamiaru
    wspierać budżetu jakiejś cwanej pipidówy.

    Ciekawy przypadek miałem ostatnio, jak mi strażnik usiłował wlepić
    mandat za złe parkowanie. Jak powiedziałem, że nie przyjmuje mandatu i
    niech kieruje sprawę do sądu, to nagle się okazało, że będzie
    pouczenie...

    Paweł