  • Data: 2011-11-20 19:31:14
    Temat: Re: Straż gminna + zdjęcie z wakacji
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 11/20/2011 12:52 PM, Budzik wrote:
    > Osobnik posiadający mail w...@g...pl.invalid napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > a dlaczego uważasz, że jak obywatel łamie prawo, bo mu się wydaje ze w
    > danym miejscu można jechać 20 km/h więcej to jest be, a jak to samo prawo
    > łamie urzędnik bo mu się wydaje, że prawo jest złe, to jest cacy?

    Alez caly ten cyrk z łamaniem prawa przez straż miejska rozchodzi sie o
    rzecz techniczną. O to, ze wystawili mandat zamiast skierowac sparwe do
    sądu, a nie to ze mandat sie nie nalezał.
    On tak czy siak był do zapłacenia, ale w innym trybie i ewentualnie drożej.
    To jest wycieranie sobie geby szczegolem technicznym. Podobnie ktorys
    polityk ostatnio palnął, że spalenie samochdou TVN podczas ostatnie
    rozruby to ograniczanie praw dziennikarzy.