  • Data: 2011-11-20 19:09:17
    Temat: Re: Straż gminna + zdjęcie z wakacji
    Od: Paweł <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 20 Nov 2011 19:57:28 +0100, spp <s...@o...pl> napisał:

    >W dniu 2011-11-20 19:53, Paweł pisze:

    >Rzeczywiście to jakaś różnica czy za to samo zapłacisz Policji czy straży?
    >Ciekawe podejście - nigdy nad tym się nie zastanawiałem.

    A różnica jest taka, że płacąc mandat Policji płacisz do budżetu
    państwa, płacąc straży do budżetu gminy.
    W ruchu drogowym łamiesz przepisy wydane przez państwo, a nie przez
    gminę. Dleczego kara ma zasilać pojedyńcze gminy, to służy tylko do
    łatania małych budzetów

    >No i dobrze.
    >Następny może nie będzie tak łagodny i tyle.

    Cóż, ten doskonale wiedział, że w sądzie by przegrał...
    Niestety wielokrotnie już spotkałem się z próbami naginania przepisów
    przez straże w celu wyłudzenia daniny (mandatu) i stwierdzenie, że
    idziemy do sądu bardzo często powoduje "pouczenie".
    A jak dostawałem mandat od policji, to zawsze byłó to ewidętne.

    Paweł