eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSthur jednak spierdalał z miejsca potrąceniaRe: Sthur jednak spierdalał z miejsca potrącenia
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!fu-berlin.de!newsreader4.netcologne.de!
    news.netcologne.de!peer03.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer02.ams4!p
    eer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-
    exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTE
    D!not-for-mail
    Date: Sun, 4 Dec 2022 15:58:17 +0100
    MIME-Version: 1.0
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:102.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/102.5.1
    Reply-To: a...@w...pl
    Subject: Re: Sthur jednak spierdalał z miejsca potrącenia
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    References: <6387cc2f$0$562$65785112@news.neostrada.pl>
    <63890742$0$559$65785112@news.neostrada.pl>
    <6389351b$0$448$65785112@news.neostrada.pl>
    <638b5d7b$0$545$65785112@news.neostrada.pl>
    <tmfnnt$jmv$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <638ba52e$0$568$65785112@news.neostrada.pl>
    <tmgacp$nnv$2$Shrek@news.chmurka.net>
    <638c05c6$0$561$65785112@news.neostrada.pl>
    <YIUiL.1746054$G_96.821614@fx13.ams1>
    <638c7f5b$0$476$65785112@news.neostrada.pl>
    <tmi1rt$1jt$1$TomN@news.chmurka.net>
    <638cb11f$0$568$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Language: pl
    From: Akarm <a...@w...pl>
    In-Reply-To: <638cb11f$0$568$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 37
    Message-ID: <638cb589$0$556$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 79.184.153.209
    X-Trace: 1670165897 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 556 79.184.153.209:54927
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 3236
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:832359
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 04.12.2022 o 15:39, Robert Tomasik pisze:
    > W dniu 04.12.2022 o 12:55, To.Ja pisze:
    >> Oba pasy z przed i po skręcie lądują na pasach na wprost (po prawej za
    >> moment (po skręcie) pojawia sie buspas, który ten z prawego przed skrętem
    >> może zając z zamiarem skręcenia później w prawo (uprawnione BUS mogą
    >> sobie
    >> jechać prosto), dopiero po kilkudiesięciu metrach pojawia sie lewy pas do
    >> skrętu w lewo, a pokilkunastu kolejnych następny lewy pas (być może do
    >> zawrotki).
    >
    > Wskaż mi, gdzie Ty przed skrzyżowaniem na Reymonta widzisz tam dwa pasy
    > do skrętu w lewo? Nie jestem z Krakowa, choć wiele lat tam mieszkałem i
    > bywam. Wydaje mi się, że w chwili obecnej i na filmie oznakowanie
    > poziome odpowiada temu, co widzimy w Google. Jeśli jest inaczej, to
    > przepraszam. Natomiast jeśli jest tak, jak w Google, to z Reymonta masz
    > dwa pasy wyjeżdżające: jeden w prawo ku Wawelowi i drugi w lewo
    > prowadzący do prawego pasa do skrętu w lewo na przełączce. lewy pas do
    > skrętu w lewo na przełączce jest przeznaczony dla osób chcących zawrócić
    > na alejach i nie powinno się z niego korzystać wyjeżdżając w Reymonta.

    No to popatrz sobie uważnie:
    https://goo.gl/maps/DUCLH9P3zS3otwjD7
    Są dwa pasy do skrętu w lewo, czy naprawdę ich nie ma?

    >
    > W tym drugim wypadku wine za kolizję na skrzyżowaniu ponosi
    > motocyklista. o ile do jakiejś kolizji w ogóle doszło, bo mam tu spore
    > wątpliwości, choć wykluczyć obcierki nie mogę.
    >

    Motocyklista zeznał, że był kontakt z lusterkiem samochodu.

    --
    -
    Akarm
    Nie trawię chamstwa, nieuctwa, bydła wszelakiego

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1