    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Stefan W
    Date: Wed, 6 Feb 2019 07:02:38 +0100
    <5c5375b5$0$499$65785112@news.neostrada.pl>
    <q2vsu0$mjs$8@node2.news.atman.pl>
    <5c539d0d$0$485$65785112@news.neostrada.pl>
    <q30nu5$9s0$2@node1.news.atman.pl>
    <5c540325$0$510$65785112@news.neostrada.pl>
    <5NT4E.297249$rs1.138769@fx07.ams1>
    <5c547f95$0$506$65785112@news.neostrada.pl>
    <5c548ccb$0$499$65785112@news.neostrada.pl>
    <0555E.229681$0O1.84687@fx13.ams1> <q33cig$fql$2@node2.news.atman.pl>
    <48t5E.298743$1L1.63486@fx11.ams1> <q36ad5$h8v$4@node1.news.atman.pl>
    <k7M5E.305024$_V1.108476@fx23.ams1> <q38jgr$mmf$3@node1.news.atman.pl>
    <qTt6E.187792$ON1.135929@fx20.ams1>

    > "...jest bomba, Warszawa-Śródmieście"...." i co teraz?

    Dworzec Warszawa-Śródmieście. No dobra - ile lotnisk mamy w trójmieście,
    że uważasz, że to problem zgadnąć na które zamierza pojechać i kupić bilet?

    > Przy kontroli SG to na pewno (babka leciała za granice ZCP) ale przy
    > lotach krajowych to nie wiem.

    W sumie też nie wiem i możesz mieć rację. Ale skoro linie mają "czarne
    listy" to zapewne są sprawdzane na bramce.

    > Ale to jest relacja osoby trzeciej, którą trzeba MZ sprawdzić, ale już
    > niekoniecznie podejmowac na podstawie tej relacji dość ciężkie decyzje.
    > Po to trzeba sprawdzić, aby własnie uwiarygodnić, lub wręcz przeciwnie.

    Po pierwsze nic nie sprawdzono, więc dalsze dywagacje nie mają
    specjalnie sensu. Ja osobiście uważam, że skoro są uzasadnione
    podejrzenia, że koleś może zagrażać bezpieczeństwu lotu, to nie powinien
    lecieć.

    > No to może lepiej naprawić/ustanowić to monitorowanie, bo to powinno
    > rozwiązać kupę innych problemóoe, a nie dokładać restrykcji bo państwo
    > papierowe a system do dupy?

    Lepiej - natomiast rozmawiamy co mogą zrobić służby w obecnej sytuacji.
    Sytuacja w której mówią, że mają schizofrenika, mają info o planach
    użycia przemocy, mają od samego zainteresowanego informację, ze wybiera
    się na lotnisko kupić bilet i nic nie można zrobić dopóki samolotu nie
    porwie jet absurdalna (i zapewne nieprawdziwa, bo takie tekturowe
    państwo nie przetrwałoby dekady). Więc zakładam, że jednak da się coś
    zrobić, tylko nie zrobiono bo "takich świrów jest cała masa".
    Shrek

    Shrek