  • Data: 2019-02-07 15:10:48
    Temat: Re: Stefan W
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2019-02-06, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Dworzec Warszawa-Śródmieście. No dobra - ile lotnisk mamy w trójmieście,
    > że uważasz, że to problem zgadnąć na które zamierza pojechać i kupić bilet?

    Chciałem wskazać jakąś mniejszą dzielnicę :) Nie powiadomi się
    wszystkich sklepów, nie?

    > W sumie też nie wiem i możesz mieć rację. Ale skoro linie mają "czarne
    > listy" to zapewne są sprawdzane na bramce.

    Jesli mają, to ciekawe na jakiej zasadzie to działa, bo chętnych aby
    takie linie pozwać zapewne nie brakuje.

    > Po pierwsze nic nie sprawdzono, więc dalsze dywagacje nie mają
    > specjalnie sensu. Ja osobiście uważam, że skoro są uzasadnione
    > podejrzenia, że koleś może zagrażać bezpieczeństwu lotu, to nie powinien
    > lecieć.

    Dywagujemy sobie bo Ty byś od razu zabronił, a jak bym najpierw
    sprawdził a potem ewentualnie zabronił. Obie sytuacje, stety czy nie,
    hipotetyczne.

    > Lepiej - natomiast rozmawiamy co mogą zrobić służby w obecnej sytuacji.
    > Sytuacja w której mówią, że mają schizofrenika, mają info o planach
    > użycia przemocy, mają od samego zainteresowanego informację, ze wybiera
    > się na lotnisko kupić bilet i nic nie można zrobić dopóki samolotu nie
    > porwie jet absurdalna (i zapewne nieprawdziwa, bo takie tekturowe
    > państwo nie przetrwałoby dekady). Więc zakładam, że jednak da się coś
    > zrobić, tylko nie zrobiono bo "takich świrów jest cała masa".

    MZ powinny go były obserowac/monitorować co robi, gdzie się
    przemieszcza, bo co do poszechności takiego przypadku to nadal jakoś
    powątpiewam.

    --
    Marcin