  • Data: 2019-02-07 22:09:23
    Temat: Re: Stefan W
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Chciałem wskazać jakąś mniejszą dzielnicę :) Nie powiadomi się
    > wszystkich sklepów, nie?

    Możesz sprowadzać sprawę ad absurdum, niemniej w Trójmieście jest jeden
    port lotniczy. Jeśli schizofrenik uzasadnionymi podejrzeniami co do
    planów "dużej przemocy" mówi, że zamierza udać się na lotnisko i kupić
    bilet to margines błędu jest niewielki. Chodzi o pewne niepolityczne
    lotnisko;)

    > Jesli mają, to ciekawe na jakiej zasadzie to działa, bo chętnych aby
    > takie linie pozwać zapewne nie brakuje.

    Normalnie - narozrabiasz nie lecisz. Albo na przyklad wyznasz, że jesteś
    w "bombowym nastroju", albo masz ochotę "odwalić coś dużego użyciem broni".

    > MZ powinny go były obserowac/monitorować co robi, gdzie się
    > przemieszcza, bo co do poszechności takiego przypadku to nadal jakoś
    > powątpiewam.

    Pytaj Roberta... Ja twierdzę, że jeśli zdiagnozowany schizofrenik
    deklaruje użycie przemocy i mówi, że jedzie na lotnisko kupić bilet i
    nic nie da się z tym zrobić, to oznacza wprost państwo z kartonu. Robert
    twierdzi, że takiech jest mnóstwo i bez sensu się takimi pierdołami
    zajmować. Co budzi pytanie do czego są powołane służby...

    Shrek