  • Data: 2019-02-03 16:20:36
    Temat: Re: Stefan W
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 03-02-19 o 16:10, J.F. pisze:

    > Wydaje mi sie, ze to pojecie z prawa cywilnego, a nie karnego ?
    Nie ma czegoś oderwanego, osobno karnego, a osobno cywilnego prawa. Te
    gałęzie się często przeplatają. Z tego też powodu pasuje znać podstawy
    całego prawa, by przynajmniej wiedzieć, gdzie czego szukać. Bo chyba nie
    ma osoby, która by to wszystko pamiętała.

    > Pisalem o nieistniejacej.
    > Rozmowa ze 112 nagle ma moc dowodową ?

    Już to tu omawialiśmy w tym wątku. Jest dowodem zgłoszenia podłożenia
    bomby, nie zaś samego podłożenia bomby.

    > Czy to istotne?

    Kluczowo - zajrzyj do części wstępnej kodeksu karnego co się dzieje,
    jeśli przestępstwa nie usiłowano popełnić.

    > A czy nie popelniono ... zawiadomienie jest karalne, wiec juz z chwila
    > zawiadomienia popelniono przestepstwo (czy moze tylko wykroczenie),
    > ale byc moze wolno wam uzyc tylko koncowke nagrania, bo wczesniejszy
    > tekst byl jeszcze przed kompletym powiadomieniem :-P

    Czyli zaczynasz powoli ogarniać temat :-D