  • Data: 2019-02-03 19:48:54
    Temat: Re: Stefan W
    Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-02-03 o 15:02, J.F. pisze:

    > Hm, no jak to po co ? Zeby zarobic.
    >
    > Myslisz, ze kulson tego nie wie?

    Czego nie wie? Nie wie dlaczego został policjantem, a nie kafelkarzem?
    To nie wiedział, że kafelkarz zarabia więcej od policjanta?
    Jeżeli kulsona zaskakują takie oczywistości, to w ogóle nie powinien
    znaleźć się w policji.

    > Czy jak mu chodzi po glowie, zeby lapac przestepcow, zeby ludziom bylo
    > bezpieczniej, to glupi i slusznie mniej zarabia ?

    Gdyby mu chodziło po głowie, żeby łapać przestępców, a nie robić same
    notatki, to słusznie by było, żeby zarabiał więcej.

    Jakby kulson oprócz notatki zrobił coś więcej, to zarobiłby mniej? Ale
    po co ma się narobić, skoro nie zarobi więcej, nie?
    Skora mało zarabia, to walić robotę, zrobić notatkę i sprawa załatwiona?
    Nie rozumiem takiej logiki.

    Skoro nie odpowiada mu pensja policjanta i chodzi tylko o pieniądze, to
    niech się zajmie kładzeniem kafelek.
    I nie rozumiem dlaczego trzeba dyskutować o tak oczywistych sprawach.

    Płaczą, że za mało zarabiają, a jednak za te gówniane pieniądze pilnują
    pomników i kopią demonstrantów walczących o przestrzeganie prawa i
    konstytucji. Ochraniają marsze faszystów zamiast wsadzać ich do pierdla.
    A potem są zdziwieni, że społeczeństwo nie popiera ich żądań wyższych
    wynagrodzeń.

    Jakoś nie słyszałem od żadnego kulsona "pierdolę, za takie pieniądze
    pomnika pilnował nie będę, mam ważniejsze sprawy na głowie. Pierdolę,
    faszystów ochraniać nie będę. Za żadne pieniądze nie będę, bo nie po to
    poszedłem do policji żeby ochraniać ludzi, którzy łamią prawo."

    Propagowanie faszyzmu jest w Polsce karalne, wrzaski "śmierć pedałom"
    jest nawoływaniem do przestępstwa. I co robi policja? Bezradnie rozkłada
    ręce, bo przecież nic się nie da zrobić z kilkudziesięcioosobową grupą
    łysych idiotów.
    Pokopać i spałować ludzi walczących o przestrzeganie prawa się da, bo to
    nie wymaga wysiłku, a łysych faszystów się nie da.
    Tak samo jak sporządzenie notatki nie wymaga wysiłku. To po co się
    przemęczać za gówniane pieniądze, nie?

    Pozdrawiam
    Piotr