  • Data: 2019-02-03 18:03:59
    Temat: Re: Stefan W
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 03-02-19 o 17:38, J.F. pisze:

    > Przestalem rozumiec. Z zasady nie mozna nic zrobic, ale jak sie zrobi,
    > to mozna wykorzystac i nabiera mocy dowodowej?

    To, że nie można go zatrzymać w więzieniu, czy szpitalu psychiatrycznym
    nie oznacza, że nic nie można. Można i zrobiono. Tyle, że w tym wypadku
    było to niewystarczające i tyle.

    > Oj cos mi sie wydaje, ze traktujecie to swobodnie - jak potrzeba, to
    > moc dowodowa jest, a jak przeszkadza to jej nie bylo i nic nie mozna
    > bylo zrobic :-)

    Nigdy nie pisałem, że nic nie można, tylko, że proponowane tu przez
    niektórych rozwiązania są z prawnego punktu widzenia niemożliwe.

    > Tak czy inaczej - skoro przyznajesz, ze mozna bylo cos zrobic, to
    > skoro tego nie zrobiono, to Policja zaniedbala :-P

    Ależ zapewne zrobiono. Dowodem tego jest notatka. Do takiej notatki są
    odpowiednie - niejawne - procedury. "Zupy na tym nikt nie gotuje".

    > A nie wiem czy wyjasnili.
    > Jakby policja wyslala do ZK prosbe "prosze ustalic czy wiezien XX
    > wydaje sie byc niebezpieczny dla otoczenia po zakonczeniu kary" i
    > dostala pismo "nic na to nie wskazuje", to by dzis z duma pokazywali
    > to pismo. A skoro nie pokazuja, to widac nie poprosili :-P

    Bo na takie pytanie dostali by pewnie odpowiedź, że Służba Więzienna nie
    zatrudnia wróżek. Ale to oczywiście prześmiewczo.

    Poważnie, to procedurę zawiera Ustawa o postępowaniu wobec osób z
    zaburzeniami psychicznymi stwarzających zagrożenie życia, zdrowia lub
    wolności seksualnej innych osób. Szczególnie rzuć okiem na art. 9.

    > To przynajmniej byscie mogli powiedziec, ze sprawdziliscie.
    > A tak, to musicie sie wstydzic.

    Ja tam się nie wstydzę. Nie sądzę, by ktokolwiek.

    > Naprawde szlajal sie po Warszawie?
    > To moze trzeba bylo wyslac notatke do komendy warszawskiej, zeby sie
    > zainteresowala.

    Może. I do Krakowa, jakby była zła pogoda i tam samolot poleciał.
    Katowic, ... .

    > A co z tymi nieignorowanymi ?
    > I kto podejmuje decyzje, zeby zignorowac ? Ryzykant :-)

    Znowu mam za Ciebie Google odwalić?

    > A czas leci ...

    Leci. Nic nie poradzisz.