  • Data: 2019-01-27 14:19:34
    Temat: Re: Stefan W
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 27-01-19 o 08:13, Shrek pisze:

    > A jesteś pewnie, że to sąd wydaje zakaz a nie linia?

    No, jakby linia wydałąkomuś na podstawie telefonu z Policji zakaz lotów,
    to czuję , że dopiero byś gardłował nad samowolą. Po za tym już Ci
    pisałem, że takich mniej lub bardziej prawdopodobnych denuncjacji jest w
    kraju kilkadziesiąt tysięcy w skali roku. Czyli z setka dziennie. Nie
    miałby kto tymi samolotami latać po kilku latach :-D
    >Co do rodo to
    > proszę zacytuj odpowiedni paragraf, bo z rodo jest tak, jak kiedyś z
    > "łunią". Każdą głupotę tłumaczony że "łunia kazała/zabroniła" a potyem
    > okazywało się, że to z palca wyssane.

    Jaka jest podstawa prawna przekazania danych osobowych przez Policję do
    SOL w tym wypadku?

    > Jeśli naprawdę jest tak, że są solidne podstawy żeby podejrzewać, że
    > koleś z poprzestawianymi klepkami planuje grubą akcję i jak sobie
    > postanowi wsiąść do samolotu to nic z tym nie można zrobić zanim go
    > porwie, to podtrzymuje swoje zdanie - mamy państwo z tektury.

    Jakie solidne podstawy? Jakby gość nie zabił Prezydenta, to nikt by
    nawet się nad nim nie zastanawiał.

    > Mimo wszystko lepiej spróbować, zwałaszcza że grube podstawy ku temu były.

    Jakie grube? Matka twierdząca, że facet coś grubego planuje? Równie
    dobrze mogła chcieć, by do domu nie wrócił, bo go nie lubi. Solidną
    podstawę rodzi to, co zrobił.