  • Data: 2019-01-27 14:34:51
    Temat: Re: Stefan W
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No, jakby linia wydałąkomuś na podstawie telefonu z Policji zakaz lotów,
    > to czuję , że dopiero byś gardłował nad samowolą.

    Nie rozmawiamy o tym czy bym gardłował, tylko czy są podstawy prawne.

    > Po za tym już Ci
    > pisałem, że takich mniej lub bardziej prawdopodobnych denuncjacji jest w
    > kraju kilkadziesiąt tysięcy w skali roku.

    Jak już rozmawialiśmy mówimy o schizofreniku odsiadującym wyrok za dość
    cieżkie przestępstwa i zgodziliśmy się, że sprawa jest na tyle poważna,
    że ktoś powinien się nią zająć. W razie czego masz odwody w postaci 4
    czy pięciu kulsonów pilnujących pomnika brata wodza i schodów. Powinno
    starczyć.

    > Jaka jest podstawa prawna przekazania danych osobowych przez Policję do
    > SOL w tym wypadku?

    Dokładnie taka sama jakbym to zrobił ja?

    > Jakie solidne podstawy? Jakby gość nie zabił Prezydenta, to nikt by
    > nawet się nad nim nie zastanawiał.

    No jak nie widzisz podstaw do niepokoju w tym, że zdiagnozowany
    schizofrenik zwierza się, że chce odwalić "coś dużego"...

    Shrek