eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoStatystyka kształtowania się liczby pracowników w zakładzie.... › Re: Statystyka kształtowania się liczby pracowników w zakładzie....
  • Data: 2007-08-15 20:15:18
    Temat: Re: Statystyka kształtowania się liczby pracowników w zakładzie....
    Od: "Krzysztof " <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To nie jest nadużycie.
    > A teraz podaj co zakład pracy napisał ci w oświadczeniu o rozwiązaniu umowy.

    Przyczyną wypowiedzenia umowy /za 3 mies wypowiedzeniem/ jest brak
    staranności i sumienności w wykonywaniu podst. obowiązków pracowniczych.Podst
    prawna: art.30 par.1 pkt2 KP
    I tu podaje dwa konkretne powody /chodzi o jakieś uchybienia w mojej pracy/ z
    którymi się nie zgadzam i dlatego podałem do Sądu.

    Jednak w odpisie "odpowiedzi Zakładu na mój pozew" które przesłał mi Sąd jest
    poruszany przez Zakład także argument iż w tym czasie wyjechałem za granice.
    Są podani świadkowie, itp. Tylko właśnie co to ma wspólnego ze sprawą.
    Dlatego pytanie jeszcze chciałbym zadać. Skoro to nie ma nic w spólnego ze
    sprawą to Sąd /jeśli oczywiście to uzna/ odrzuca takie dowody i nie dopuszcza
    tych świadków do sprawy, czy może lepiej wystosować wniosek/sprzeciw z mojej
    strony o nie dopuszczenie ich do sprawy? Czy tu musze podać konkretny
    paragraf, czy wystarczy tak słownie?

    Dziękuje za sugestie i wyrozumiałośc.
    Pozdrawiam!

    Krzysztof