eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoStatystyka kształtowania się liczby pracowników w zakładzie.... › Re: Statystyka kształtowania się liczby pracowników w zakładzie....
  • Data: 2007-08-15 11:28:34
    Temat: Re: Statystyka kształtowania się liczby pracowników w zakładzie....
    Od: "Krzysztof " <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A ja swoje zdanie podtrzymuje.
    >
    > Podaj stan faktyczny - dokładnie - to ci powiem czy to jest nadużywanie
    > świadczeń z ubezpieczenia społecznego czy nie.

    Miałem poważny ropień w jamie ustej, który został nacinany. Dostałem na to
    zwolnienie lekarskie /z możliwością chodzenia/. Po kilku dniach kiedy
    poczułem się troche lepiej, a temperatura mi zeszła pojechałem zagranice do
    swojej rodziny. Zakład o tym się dowiedział i ten argument będzie poruszał
    także na sprawie. Może to jest lekkie nadużycie, ale myśle do
    skutecznej "dyscyplinaraki" nie powinno się chyba kwalifikować /takie moje
    zdanie/. Zresztą ZUS do zwolnienia nic się nie czepia. Ewentualnie jaką
    podstawe prawną mieli by zastosować, iż na chorobowym mam być przykuty do
    miejsca zamieszkania /bardzo bym prosił/.

    Dziękuje za polemike.

    Pozdrawiam!
    Krzysztof