  • Data: 2023-07-27 14:36:55
    Temat: Re: Spytaj milicjanta
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > "Ola poroniła w 18. tygodniu i zadzwoniła po pomoc. Okazało się, że na
    > kobietę w szpitalu czekali policjanci, którzy grozili pobraniem krwi na
    > siłę. Z kolei prokuratorka kazała wypompować szambo i szukać w nim
    > płodu."
    > [..]
    > "Ola zdecydowała się na ujawnienie swojej historii dzięki odwadze
    > Joanny. To historia przemocy państwa wobec kobiety, która właśnie
    > poroniła."

    Poszukiwanie płodu akurat pewnie może i złym pomysłem nie jest. Może
    chcieli pochować jak człowieka. Natomiast z tym pobieraniem krwi "na
    siłę", to kogoś chyba poniosła fantazja. Krew można pobrać bez jego
    zgody potencjalnemu podejrzanemu, a w tym wypadku matka przestępstwa nie
    popełnia.

    Ciekawe, jaki był pomysł dalej. Powiedzmy, że ustalimy nawet, że
    poronienie wywołano. W 18 tygodniu, to bardziej bym ścigał za
    spowodowanie zagrożenia życia matki, bowiem o ile się orientuję powyżej
    16 tygodnia stanowi to zagrożenie. Tylko bez współpracy matki jakoś
    ciężko to widzę.
    --
    (~) Robert Tomasik