  • Data: 2023-07-26 11:07:03
    Temat: Re: Spytaj milicjanta
    Od: Olin <k...@a...w.stopce> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 25 Jul 2023 10:54:19 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Sprawa w ogóle ciekawa i do przedyskutowania z mądrymi ludźmi. Tyle, że
    > zaraz się tu wetną oszołomy, co będą knuli udział czynników mitycznych
    > oraz snuć teorie spiskowe i z tego powodu niespecjalnie chciałem brać
    > udział w tym wątku. Ale spróbuję merytorycznie.

    Wypisujesz te swoje elaboraty, czym tylko potwierdzasz, że kolejne występy
    kulsonów to nie żadne incydenty, tylko systemowa patologia, którą bronisz,
    jak umiesz, rozmydlaniem i odwracaniem kota ogonem.
    Zupełnie nie przeszkadza Ci, że człowiek nie żyje, koledzy pałują kobiety
    albo każą im się rozbierać do naga. Problem widzisz tylko w tym, że
    dziennikarze (jeszcze) to opisują i to oni, a teraz jeszcze lekarze, są
    wszystkiemu winni.
    Już pisałem, ale się powtórzę, że jesteś pozbawiony norm moralnych, a
    jedyne na co u Ciebie można liczyć to solidarność plemienna z
    umundurowanymi kolegami. Niezależnie, co odwalą, są kryształowi jak Banaś.
    Nawiasem mówiąc, idzie Ci, jak Jędraszewskiemu obrona Świętego Kościoła
    Katolickiego. Beton się umacnia, ale cała reszta odwraca z obrzydzeniem.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: gtracz64[NA]gmail.com

    "Demokracja kończy się wtedy, kiedy rząd zauważy, że może przekupić ludzi
    za ich własne pieniądze"
    Alexis de Tocqueville

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/