  • Data: 2011-10-04 08:39:43
    Temat: Re: Sprzedaż samochodu z odroczonym terminem płatnosci
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-10-04 10:29, slawek pisze:
    > Witam, mam klienta na mój samochód ale chce on go wziąść teraz a zapłacić
    > dopiero pod koniec grudnia tego roku. Cała tranzakcja wydaje mi sie troche
    > dziwna, ale facet mówi ze możemy zarejestrowac umowę u notariusza, zapłaci
    > za niego autocasco i OC i jak dokona spłaty to wtedy go przerejestruje. Czy
    > to jest prawnie możliwe, czy trafiłem na naciągacza ??

    Przerejestrować musi w ciągu miesiąca od kupna, czyli od zawarcia umowy,
    nawet jeśli płatność nastąpi dopiero po kilku miesiącach.

    Zatem: albo czekacie z umową do grudnia, albo zawieracie ją teraz.
    Wówczas swoją płatność sprzedawca może zabezpieczyć wekslem. Notariusza
    do szczęścia nie trzeba.

    --
    Liwiusz