  • Data: 2005-11-02 20:33:15
    Temat: Re: Sprzedaz programu a prawa autorskie
    Od: "Grzegorz" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie, to jest odrębna umowa o korzystanie z utworu. Nie tracisz do niego
    > żadnych praw tylko pozwalasz firmie na zajęcie się jego rozprowadzaniem - w
    > dużym skrócie ;-)

    > Udzielić licencji na korzystanie z utworu zawsze możesz. A jeśli będzie
    > spisana niepoprawnie - Twoja strata, niestety.

    Albo nie rozumiem czegos, albo nie wyrazilem sie precyzyjnie :)
    Program chce sprzedawac ja sam (nie jestem i nie moge byc firma)
    i nie chce, aby jakas firma posredniczyla w sprzedazy lub tez
    przejela go na wlasnosc. Jako, ze nie mam firmy nie moge sprzedac
    to na umowe licencyjna - szukam wiec innego wyjscia.
    Wymyslilem umowe kupna-sprzedazy praw, ale nie wiem jak ja spisac,
    aby nie bylo problemu.
    No chyba, ze jest inny sposob.

    Tymczasem,
    Grzegorz