    Subject: Re: Sprawa zamieciona
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <I1y8H.619868$iXb1.22536@fx03.ams1>
    <5f632b98$0$17365$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f635c12$0$556$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f635ef8$0$514$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f63af4a$0$556$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f63b1b9$0$510$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f63b7d9$0$549$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f63be4b$0$548$65785112@news.neostrada.pl>
    <Q%T8H.777390$EWb.666046@fx42.ams1>
    <5f645b7f$0$17346$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f64f830$0$17358$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f6b6abd$0$543$65785112@news.neostrada.pl>
    From: RadoslawF <r...@g...com>
    Date: Wed, 23 Sep 2020 18:31:54 +0200

    W dniu 2020-09-23 o 17:33, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Robert Tomasik"  napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > Ja juz nie wiem jak to bylo
    > https://osp.pl/artykuly/ratownik-nie-skorzysta-z-def
    ibrylatora-aed-poszkodowany-jest-w-stanie-ciezkim,13
    261/

    > https://fakty.tvn24.pl/ogladaj-online,60/nie-uzyli-d
    efibrylatora-choc-byl-kazda-minuta-zaniechania-zmnie
    jsza-szanse-na-przezycie,845108.html

    > https://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114883,235
    37004,starszy-mezczyzna-stracil-przytomnosc-obok-bas
    enu-ratownik.html

> [...]
    >
    > AED wydaje sie byc typem ogolnie dostepnym, choc za krata z jednej strony.
    >

    > A moze przyjac za dobra monete
    > "Jak wyjaśnia kierownik OSiR, mężczyzna raz oddychał, raz nie oddychał i
    > użycie w defibrylatora w takiej sytuacji mogło zakończyć się źle.
    > Tyle tylko, że to nie prawda, bo jak wskazuje autor materiału, w
    > sytuacji gdy pacjent oddycha, sprzęt po prostu nie zadziała."
    >
    > Ale z drugiej strony - jak nie zadziala, to i nie pomoze, wiec nie ma
    > sensu go wyciagac.

    > Nikt, bo oni nie wchodza w celu skorzystania z uslugi basenowej.

    Jak mnie złapią w autobusie komunikacji miejskiej to nie muszę
    mieć biletu bo ja do niego nie wsiadłem aby skorzystać z oferowanej
    usługi transportowej tylko żeby jedną z pasażerek poderwać.
    A że autobus w międzyczasie przejechał pół miasta to nie moja wina.
    mogę nawet wystąpić o jakieś odszkodowanie.

    > A to go przymkniecie za utrudnianie w prowadzeniu akcji ratunkowej.
    >
    > Poza tym wcale nie trzeba sie pchac do wody w basenie wlasciwym - niech
    > kasjer alarmuje kogo chce i sciaga ratownikow przed bramke ...

    W basenie nie płacisz za wejście do wody tylko za wejście na teren basenu.
    Do wody nie musisz wchodzić a basen nie musi ci zwracać pieniędzy
    za to że nie wszedłeś do wody.