  • Data: 2020-09-23 06:55:47
    Temat: Re: Sprawa zamieciona
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nas uczyli, że nie wolno na przewodniku.

    Na przewodniku, to rzeczywiście nie wypada, bo przecież można obok;)
    Chociaż jakbym miał zakleszczoną w aucie osobę z NZK i AED pod ręką to
    bym się nie zastanawiał tylko przyklejał i jazda.

    > Ale tu:
    > https://www.resuscitationjournal.com/article/S0300-9
    572(16)30145-9/pdf

    > mówią, że masz rację.

    Generalnie co najwyżej nie zadziała poprawnie, jak między elektodami
    będzie inna droga przepływu prądu (pewnie nawet przy samej analizie już
    krzyknie że nie tak i dalej nie pójdzie dopóki nie poprawisz). Poza
    elektrody nic nie ucieknie "do ziemi", bo nie ma za bardzo jak.

    Pobieżnie sprawdziłem i powoli AED staja się standardem na basenach.
    Oczywiście jest niezerowa szansa, że są tam bez sensu "żeby były na
    stanie", ale raczej nie;)

    --
    Shrek