    Subject: Re: Sprawa zamieciona
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <5f529e8e$0$516$65785112@news.neostrada.pl>
    <WRE4H.223124$t27.177442@fx34.ams1>
    <5f539b1a$0$17354$65785112@news.neostrada.pl>
    <LNX4H.517950$qj7.191051@fx04.ams1>
    <5f54b870$0$552$65785112@news.neostrada.pl>
    <LE45H.491760$wl6.445702@fx10.ams1>
    <5f5547c8$0$508$65785112@news.neostrada.pl>
    <P8A5H.187989$lz3.91785@fx37.ams1>
    <5f5a592e$0$551$65785112@news.neostrada.pl>
    <L7x6H.264900$C24.147965@fx13.ams1>
    <5f5aa927$0$17364$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f5b0b6d$0$31099$65785112@news.neostrada.pl>
    <cLV6H.194418$Ai5.160496@fx30.ams1>
    From: Shrek <...@w...pl>
    Date: Sat, 12 Sep 2020 10:00:35 +0200

    > Przyjmijmy na potrzeby dyskusji, że bezspornym jest, że ktoś potrzebuje tego
    > defibrylatora. Ktoś za płotem umiera. Nikt na basenie w tym momencie nie umiera
    > ani nie potrzebuje innej, istotnej pomocy (zgdonie z najlepszą wiedzą ratownika).
    > Ratownik wie (powinien wiedzieć, jako przeszkolony), że ten defibrylato może być
    > potrzebny. To jest nieudzielenie pomocy. Poświecenie dobra wyższego, którym tu
    > jest życie, dla dobra niższego (zapewnienie dozoru/opieki). Nie jest prawnikiem,
    > ale nie uwierzę, że z czegoś takiego ratownik wyszedłby bez zarzutów.

    Po pierwsze nie wiemy czy dostał zarzuty i jak się sprawa skończyła -
    może nikt nie zgłosił, może kolo się wylizał w 6 dni i nikt sobie tym
    dalej dupy nie zawracał, może koleś dostal zarzuty i wyrok.

    Po drugie. Jakby ci to powiedzieć - przecież jakby niewybory były
    nielegalne to by się bez zarzutów nie obyło. Skoro prokuratura umorzyła
    w trzy godziny i to po godzinach pracy, to przecież widać, że zarzuty są
    z dupy - prawda?

    Abstrahując od tego dzban z policji opowiadający publicznie takie
    głupoty jak AED można zaszkodzić i defibrylator to na zatrzymanym sercu
    to kurwa wszystkie macki opadają.

    > ZCW kazdy współczesny defibrylator analizuje najpierw akcję serca i odpali
    > wyłącznie jeśli jest taka potrzeba.

    Na tych ze szpitali się nie znam. Każdy AED dostępny dla cywili działa
    tak jak napisałeś. Krzywdę da się nim zrobić jak kogoś nim w łeb mocno
    uderzysz.

    --
    Shrek