  • Data: 2020-09-10 01:40:35
    Temat: Re: Sprawa zamieciona
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2020-09-09, Kviat <Kviat> wrote:

    > Gdy zacytujesz jakiś paragraf.
    > W pozostałych przypadkach od czasu do czasu udaje ci się napisać coś
    > merytorycznego, ale to zdecydowanie za mało w stosunku do ilości tego,
    > co piszesz niemerytorycznie.

    Robert, jak już się dyskusja rozwątkuje i skupi na jakimś szczególe ma
    tendencje do odpowiadania, jak w tym dowcipie, gdzie załoga balonu
    zgubiła się we mgle i dotarła do okien jakiegoś wieżowca. Czy możecie
    nam powiedzieć gdzie jesteśmy? - Zapytali ludzi tam pracujących.
    - Jesteście w balonie.
    Odpowiedź zupełnie poprawna na pewnym poziomie abstrakcji, ale chyba
    jednak nie merytoryczna :)

    --
    Marcin