  • Data: 2006-05-16 14:01:06
    Temat: Re: Spotkanie samochodu zrowerzystą naprzejściu dla pieszych
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2006-05-16, Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> wrote:

    > Na ścieżce rowerowej nie muszę.

    Są ścieżki, które kończą się przed przejściem i zaczynają tuż za. W
    takiej sytuacji zgodnie z prawem musisz zejść z roweru. Kompletny
    bezsens, uciążliwość i szykanowanie rowerzystów.

    >A chodnikiem i tak zasadniczo mi nie
    > wolno, więc co mi tam dodatkowy zakaz co do przejścia?

    Czasem wolno, a wtedy, gdy niewolno, to na ulicy i tak nikt
    nie przestrzega przepisów, w tym tego kluczowego o ograniczeniu
    prędkości do 60km/h (50?), więc w obecnej sytuacji zakaz jazdy po
    chodniku jest kompletnie bez sensu.

    Renata