  • Data: 2006-05-17 13:49:39
    Temat: Re: Spotkanie samochoduzrowerzystą naprzejściudla pieszych
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2006-05-17, Jacek Osiecki <j...@c...pl> wrote:

    > Pewnie tam, gdzie ścieżka jest poprowadzona tak że stwarza zagrożenie...

    Nie stwarza.

    > W Krakowie widziałem jedno takie miejsce: Auta wyjeżdżają spod mostu
    > i włączają się pod sporym kątem (tzn. dalekim od prostopadłego wjazdu)
    > w ulicę dojazdową/wyjazdową mostu. Mostem i potem ulicą biegnie też ścieżka
    > rowerowa. Widoczność jest fatalna, bo rowerzystę zasłaniają barierki

    Nic nie zasłania, widoczność idealna, a uliczki, przez które
    należałoby przeprowadzić rower to np. wjazd na działki, czyli prawie
    nikt nie jeździ, a jak jeździ to wolno, bo zaraz za skrętem jest
    brama, którą trzeba otworzyć/zamknąć; wjazd/wyjazd z myjni
    samochodowej; wjazd/wyjazd ze stacji benzynowej.
    Pisałam wcześniej, że to Dolina Służewiecka i al. Sikorskiego (W-wa),
    strona północna, można sprawdzić naocznie: żadnych krzaków, żadnych mostów,
    żadnych tuneli i poza Wilanowską żadnych "przelotowych" skrzyżowań. To
    ostatnie zresztą można sprawdzić łatwo na mapie.

    Nie widzę innego powodu, jak ułatwianie życia samochodziarzom i
    szykanowanie rowerzystów. Oszczędności nie było, a wręcz pewnie
    przeciwnie - za każdym razem trzeba było dostawić po dwa znaki.

    Renata