  • Data: 2006-05-10 20:03:06
    Temat: Re: Spotkanie samochodu z rowerzystą na przejściu dla pieszych
    Od: Marcin Żyła <m...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    Marcin Wasilewski napisał(a):

    > Użytkownik "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska.pl> napisał w
    > wiadomości news:e3tf2k$tb5$1@news.dialog.net.pl...
    >
    > Czyli spychasz ich na krawężnik, przy wyprzedzaniu nie stosujesz
    > bezpiecznej odległości wynoszącej co najmniej 1 m i jeseś zwyczajnie
    > takim samym bydlakiem jak reszta kierowców.
    > Oczywiście wileu rowerzystów jest bezmyślnych i potrafi jechać nocą
    > bez świateł przez las, ale to jeszcze nie powód, aby ich dyskyminować na
    > drodze.

    Ja takiego magika rowerzyste z czystym sumieniem przyciskam do
    krawężnika np wtedy, gdy ten wjezdza pomiedzy stojące na światłach
    samochody, i niestety wymaga później magicznego odstępu 1m...
    Sam wjechał, sam nich sobie szuka bezpiecznj odległości. Zachowuje tyle
    odległości, żebym nie wpadł na auto po lewej. Reszta problemem pedalarza.

    Tak samo jak mam przed sobą innego magika, co to przez trzy pasy na ukos
    śmiga, skręca z chodnika na jezdnie, po przejściu ciągnie ze 40km/h..
    tutaj nie ma litości. Nie widze takiego, i wcześniej czy później sam sie
    taki pedalarz nauczy, że jak auto ma te 15-20 x więcej masy niż on, to
    nie podskocze sobie na krawężnik, ani nie zrobie slalomu między pieszymi.

    A jeżeli ktoś zobaczy pedalarza sygnalizującego zamiar skrętu... no to w
    totka niech gra. Tak samo rower z lusterkiem etc... nie nasi pedalarze
    są ponad to. Ja mam prawo bo mam rower.

    MZ