  • Data: 2011-08-16 11:12:10
    Temat: Re: Sposób na -sąd - to działa
    Od: pwz <p...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-08-10 23:42, Mateusz pisze:
    > Witka.
    >
    > Założyłem sprawę facetowi w esądzie bo nie zapłacił faltury.
    > Dziś sędzia wezwał mnie do wskazania adresu pozwanego bo w pod tym który
    > podałem jest adnotacja poczty: "adresat wypowadził się".
    >
    > Sprawdził mi gościa znajomy w bazie policyjnej i okazuje się ze miejsce
    > jego zamieszkania to ... Polska.
    >
    > Pamiętaj cwaniaku: mów że już się wyprowadziłeś!!!
    >

    > Moje proste pytanie:
    > co mam robić??

    Ale jak to? To ty masz pouczać sąd, jaka jest procedura procesowa w
    takim przypadku? Tobie jest znany ten adres, który wskazałeś. Jeżeli sąd
    nie potrafi zlokalizować człowieka celem doręczenie pisma procesowego,
    to niech poczyta kodeks postępowania...
    pwz

    P.S. Ale ja to truskawki cukrem posypuję...
    pwz