  • Data: 2011-08-16 12:26:54
    Temat: Re: Sposób na -sąd - to działa
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-08-16 14:12, Johnson pisze:

    > apelacje niezależnie od tego czy mają sensowne argumenty czy nie. Tak
    > czy inaczej pozwany bedzaie4 miał świetny preteksty po "przełożyć"
    > egzekucję na później.

    Świat się od tego nie zawali. O to właśnie chodzi, aby wywołać pozwanego
    z nory.

    > Tak ci się tylko wydaje. Art. 797 kpc nie zawiera w tym zakresie
    > uregulowań a więc przez art. 13 §2 kpc stosuje się odpowiednio część
    > pierwsza kpc.

    Powtórzę: warszawski sąd rejonowy miał na ten temat inne zdanie. "Skoro
    znane jest miejsce pracy dłużnika, to nie można twierdzić, że wniosek o
    ustanowienie kuratora dla doręczeń jest zasadny,skoro korespondencję
    można dostarczać do zakładu pracy" - coś w ten deseń. Mi to było na
    rękę, więc się nie żaliłem.

    --
    Liwiusz