  • Data: 2008-12-18 11:33:52
    Temat: Re: Sposob na dluznika...?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    a...@g...com pisze:
    > Dzieki za szybkie odpowiedzi.. czyli nie wyglada to optymistycznie.
    > Problem w tym ze to kwota rzedu 1000 pln.
    > Czyli dla kogos patrzacego na to "z boku" moze wydawac sie gra nie
    > warta swieczki..
    > A jesli tutaj w Polsce ciagle mieszka jego najblizsza rodzina (np
    > rodzice)? Jakikolwiek cien szansy?nawet jesli jak powiedzialem jest
    > wymeldoawny, bez wlasnego majatku?
    >
    > Pozdrawiam,
    >
    > Arek

    Musisz czekać jak umrze, a potem zgłosić się do spadkobierców :) A do
    sądu warto iść, od sprawy 1000zł zapłacisz tylko 30zł, a jest szansa, że
    kiedyś, w przyszłości, coś się u dłużnika zmieni. Podejrzewam, że nie
    ucieka za granicę przed Twoim długiem, bo jest za mały. Może po prostu
    zmienił plany na życie, kiedyś może wrócić, albo tam się czegoś dorobić...

    --
    Liwiusz