  • Data: 2008-12-18 11:31:19
    Temat: Re: Sposob na dluznika...?
    Od: a...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    Dzieki za szybkie odpowiedzi.. czyli nie wyglada to optymistycznie.
    Problem w tym ze to kwota rzedu 1000 pln.
    Czyli dla kogos patrzacego na to "z boku" moze wydawac sie gra nie
    warta swieczki..
    A jesli tutaj w Polsce ciagle mieszka jego najblizsza rodzina (np
    rodzice)? Jakikolwiek cien szansy?nawet jesli jak powiedzialem jest
    wymeldoawny, bez wlasnego majatku?

    Pozdrawiam,

    Arek