  • Data: 2010-02-22 10:07:13
    Temat: Re: Sporządzanie umów na osobę, która już nie pracuje
    Od: Herald <h...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 21 Feb 2010 10:11:19 -0600, witek napisał(a):

    > w wielkim uproszczeniu: niewazne kto podpisal ty i orange umowe o takiej
    > tresci jak najbardziej chcieliście zawrzec i zawarliscie.

    No chyba deczko pojechałaś za bandą wituś :)
    Skoro miałoby być tak jak twierdzisz, to dlaczego jakiś tam ubezpieczyciel
    odcina się od uznawania ze "ich były agent/przedstawiciel" zawierał umowy w
    czasie kiedy już przestał być ich agentem/przedstawicielem? Mimo tego,
    kasował forsę i wypisywał normalne polisy i druki z tego towarzystwa
    ubezpieczeniowego!!

    Jeżeli na wysypisku/składzie makulatury znajdziesz puste druki umów z
    Orange i zaczniesz je wypełniać z "klientami" - to tez będzie to jak
    starasz się twierdzić - chęć zawarcia umowy przez Orange??