  • Data: 2010-02-22 12:52:59
    Temat: Re: Sporządzanie umów na osobę, która już nie pracuje
    Od: Herald <h...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 22 Feb 2010 13:44:59 +0100, Liwiusz napisał(a):

    > ???

    Celowo zostawiam wrotkę :)
    Jak spojrzałem na post witusia, to pomyślałem że coś nie tak mam ze
    wzrokiem. Ale widzę że u Ciebie to samo :)))
    Muszę przyznać że nie rozumiem jego stanowiska.
    Moja i Twoja intencją będzie (w rozumieniu witusia) że zawrzemy umowę o
    treści tak by odpowiadała ona umowie zawartej pomiędzy Orange a ZNTK :))
    Bo wszak istotna jest treść a nie kto ją zawarł :))