  • Data: 2010-02-22 12:35:49
    Temat: Re: Sporządzanie umów na osobę, która już nie pracuje
    Od: Herald <h...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 22 Feb 2010 06:19:12 -0600, witek napisał(a):

    > Dlatego napisalem w wielkim skrocie, bo orange mialby prawo umowy nie
    > uznac, gdyby dowiedzial sie, ze zostala zawarta wbrew jego intencji.

    Odpowiadasz na którą część mojego postu? O tym ubezpieczycielu, czy o tych
    pustych drukach umów znalezionych na wysypisku?

    > tutaj takie cos nie zachodzi.

    Skąd pewność?
    Może Orange ma chcice by umowy były zawierane TYLKO PRZEZ AUTORYZWOANYCH
    przedstawicieli a nie przez osoby które posługują się ich (oficjalnych
    przedstawicieli) danymi?