    From: Sławek Bednarek <s...@s...med.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Spolka z.o.o zamiast samozatrudnienia
    Date: Fri, 08 Dec 2006 14:24:53 +0100

    Przemyslaw Osmanski napisał(a):

    > A nie prosciej znalesc jakiegos innego (dodatkowego) kontrahenta ktory
    > bylby Twoim uslugobiorca? (chocby na lewo, jesli juz i tak kombunujesz)...
    > W tym momencie nie 'lapiesz' sie na nowa definicje...
    >
    > pozdrawiam,
    > Przemek O.

    Witam,
    wlasciwie chyba najlatwiej, do tego zmodyfikowac umowe cywilno-prawna z
    firma, dla ktorej swiadcze uslugi tak by nie nosila znamion umowy o
    prace...tyle ze nie bardzo chce miec kontrole z US (a takowe maja byc
    wzmozone, choc szczerze mowiac nie wiem jak dadza rade) bo
    powiedzmy...koszta, ktore generowalem bylo dosyc spore co moze zostac
    zakwestionowane (bo skad takie koszta skoro swiadcze uslugi jednemu
    kontrahentowi)
    Dzieki
    Pzdr